Algemene voorwaarden

Casa Llena de Luz

Aankomst en Vertrek

Ons huis is  beschikbaar vanaf 16.00 uur op de aankomst dag. Voor latere check-ins of check-outs kunt u contact met ons opnemen.

Als u aankomt vragen wij u om gelijk de woning te controleren; als er schade is meldt dit dan direct aan ons. Mocht er schade ontstaan tijdens uw verblijf, neem dan meteen contact op. zodat wij de schade kunnen bekijken en de eventuele kosten berekend kunnen worden.

Op de dag van vertrek, laat u het huis achter in dezelfde staat als u die aantrof. De keuken, vaat en barbecue, met alle benodigdheden moeten schoon zijn en op de plek liggen waar ze horen. U hoeft niet stof te zuigen of te boenen, want de eindschoonmaak is inbegrepen in de prijs. Wel moet alles netjes worden teruggezet op de plaats zoals u het aantrof bij aankomst. Als dit niet het geval is, zijn wij verplicht  € 250,- te rekenen ivm extra kosten.

Op de dag van vertrek, zult u uit moeten checken vóór 10.00 uur en de sleutel moeten inleveren bij ons. Wij komen altijd voor vertrek langs om de sleutel in ontvangst te nemen. Houdt u zich alstublieft aan deze voorwaarden.

 Feesten / partijen / geluidsoverlast

De productie, uitvoering of organisatie van privé feesten in huizen is verboden. Het organiseren van feesten zonder voorafgaande goedkeuring van onze kant zal betekenen dat wij € 250,- rekenen . Alle klachten, boetes, schade’s, betalingen en eventuele ontruiming van het huis die hiervan het gevolg zijn, komen op de  rekening van de huurder hiervoor zijn wij niet aansprakelijk en ten aanzien van schade’s en gevolgen bij overtreding van dit verbod vrijwaart u ons. Dit geldt ook voor enige vorm van geluidsoverlast.  Wij hebben het recht om verdere toegang tot de villa te ontzeggen.

Zet overdag de muziek niet te hard en geen muziek na 22.00 uur ’s avonds en tot 10.00 uur ’s morgens. Het meebrengen van eigen geluidsapparatuur is verboden.

Bedlinnen en handdoeken

Bedlinnen en handdoeken zijn inbegrepen bij de huur van het huis. Strandlaken ’s dient u zelf mee te nemen. Bij langer verblijf dan 1 week wordt het bedlinnen tussentijds gewisseld.

Babybedje en -stoeltje

Baby camping bed is aanwezig met lakens, net zoals een kinderstoel eventueel ook een autostoel. vraag bij uw boeking hierom.

Mobiele telefoons

In het huis is geen vaste telefoon aanwezig. Wij raden u aan een mobiele telefoon mee te nemen, zodat u ten alle tijden contact kunt opnemen als er iets is, of u vragen heeft.

Afvalverwijdering

Het is verplicht elke dag uw afval te verwijderen. U vindt de containers aan hoofdwegen en -kruisingen. Het afval wordt op Ibiza gescheiden: Groen is voor glas, blauw voor papier, geel voor plastic en aluminium, en grijs voor restafval. Houdt u er alstublieft rekening mee dat het huis  gelegen is in landelijk gebied en dat, als u het afval laat liggen, er ongedierte op af kan komen. Op de dag van vertrek bent u er dan a.u.b. zeker van dat u geen vuilnis achter laat, anders brengen wij hier € 250,- voor in rekening.

Sleutels / Afstandsbedieningen

In het geval van verlies of zoek raken van de sleutels zullen de kosten van vervanging hiervan aan u worden doorberekend door ons. Houd u er rekening mee dat dit een dure aangelegenheid kan zijn vanwege het vervangen van sloten en de aanschaf van nieuwe sleutels. Voor afstandsbedieningen van TV (2 stuks) en Airco (3 stuks) geld hetzelfde.

Meubels en andere bezittingen

Het is verboden om meubilair te verwijderen of andere interieur wijzigingen naar eigen smaak door te voeren. De meubels en andere goederen mogen alleen gebruikt worden voor het doel waarvoor ze bestemd zijn. Indien aan het einde van de huurperiode meubels of goederen niet meer aanwezig of buiten gebruik zijn door ander dan normaal gebruik zullen deze betaald of vervangen dienen te worden door de huurder met de goedkeuring van ons. Deze voorwaarde heeft ook betrekking op de bekleding, en het gebouw in het algemeen. In geval van schade zal de waarde van de gebroken of gebarsten goederen, de schoonmaakkosten voor bevlekte kussens, dekens, matrassen, beddengoed enz. vergoed dienen te worden door de huurder. De huurder zal de meubels en andere goederen slechts gebruiken in de kamers waarin ze geplaatst zijn. Het is verboden deze te verplaatsen buiten het gehuurde pand. Verstoppingen: De huurder zal geen zaken werpen in wastafels, badkuipen, bidets, douches, wc’s, afvoeren e.d. waardoor de leidingen verstopt kunnen worden. Indien dit toch het geval zou zijn zal de huurder verantwoordelijk zijn voor de kosten veroorzaakt voor het verhelpen van deze verstoppingen.

Capaciteit en bezetting

Het huis is ingesteld voor een bepaald en maximum 6 personen. Het is niet toegestaan om met meer mensen in het huis te verblijven dan van te voren is aangegeven bij de boeking, behalve als dit tussentijds nog met ons is overlegd en door ons is goedgekeurd. De gasten zijn ten alle tijde verantwoordelijk voor het aantal bewoners waarbij kinderen boven de 2 jaar mee tellen mee als volwaardige personen. In het geval dat u zich hier niet aan houdt, hebben wij het recht om passende maatregelen te nemen: ontruimen van het huis en/of aanvullende kosten. Aanvullende kosten zijn minimaal €150,- per persoon per nacht.

Annulering

Elke annulering dient zo spoedig mogelijk per e-mail en of telefonisch medegedeeld te worden. In overleg zal dit kosteloos gedaan worden.

 Klachten

Wij vinden het uiteraard uitermate belangrijk dat u een goede vakantie heeft en dat het huis aan uw verwachtingen voldoet. Als er naar uw mening iets niet in orde is met het huis, neem dan ter plekke direct contact op met ons. Wij streven ernaar om de klacht snel en naar ieders tevredenheid op te lossen.

Prijzen

Wij behouden ons het recht voor, zonder voorafgaande kennisgeving, op elk moment prijzen te wijzigen op de site. U kunt geen rechten ontlenen aan de prijzen van het huis zoals deze op onze site staan of stonden vermeld.

Contact

Email: Info@casallenadeluz.nl

Telefoon: 0031 622982590

Telefoon: 0031 628175725

Telefoon: 0031 653182639

Menu